jeudi 1 août 2013

LILA's favorite male models

The dark prince:Lee Soo Hyuk
Ce que j'aime chez lui,c'est son élégance naturelle et son regard presque toujours mélancolique.
What I like about him is his natural elegance and almost always melancholy look.


The hipster:Kim Wonjung
Ce que j'aime chez lui,ses tâches de rousseur et son style vestimentaire.
What I like about him, his freckles and his style of dress.


The cool kids

Willy Cartier
Ce que j'aime chez lui,sa magnifique chevelure et sa bonne humeur.
What I like about him, his beautiful hair and good spirit.


Yuri Pleskun
Ce que j'aime chez lui,la couleur de ses yeux et le grain de malice qu'on y lit dedans.
What I like about him the color of his eyes and the grain of malice that reads in it.

The most friendly:Noma Han
Ce que j'aime chez lui,il a un je ne sais quoi d'attachant et en plus il répond à ses followers sur twitter.
What I like about him, he has "un je ne sais quoi" more appealing and he answers to his followers on twitter.

The most charming:Sen Mitsuji
Ce que j'aime chez lui,son regard presque hypnotique et son style décontracté.
What I like about him, his almost hypnotic gaze and casual style.

The funny one:Sebastien Sauve
Ce que j'aime chez lui,son sens de l'humour et son regard pétillant
What I like about him, his sense of humor and sparkling eyes.

*i don't own any of these pictures,most of them are from tumblr.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire