mardi 10 septembre 2013

Styling


Samedi dernier n'ayant rien de prévu en journée et l'esprit rempli de pulsions créatives non assouvies;j'ai pris rendez-vous avec ma modèle préférée(Stéphie) afin de passer le plus agréable des après-midi en mode styliste,photographe,etc...EN GROS j'ai joué le rôle de "directeur créatif" et ça m'a fait un bien fou,vous devriez essayer,on a toujours besoin d'une pause style dans une journée ^_^
Voici un aperçu du shooting photos :
Last Saturday having nothing planned and my mind filled with creative impulses not satiated, I made ​​an appointment with my favorite model (Stephie) to spend a pleasant afternoon with my "creative director mode on" and it gave me a lot of fun, you should try, we always need a fashion break time in a day ^ _ ^
Here is an overview of the photo shoot:


styling&photographs:Lila;Model:Stéphie-Rose
Hat(MOA),sunglasses(Forever21),Jacket(Zara),shirt(Morgan),belt(H&M),leather shorts(from a vintage shop in Paris),
shoes(Primark),rings(one from H&M and one from Costa Blanca)








Beanie(Zara),dress(Monki),shoes(Primark)






N'hésitez pas à laisser des commentaires,je suis toujours prête à recevoir des conseils et je suis ouverte à toute collaborations créatives et de mon point de vue intéressantes(voici mon mail:lilalan25@gmail.com)
Feel free to leave comments, I am always ready to receive advice and I'm open to all of creative collaborations that are interesting in my point of view (this is my mail: lilalan25@gmail.com)


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire